Blogger Templates



I made this widget at MyFlashFetish.com.


...FiRst LoVe...


CINTA PERTAMA???? Hmm...semua orang merasai cinta pertama tapi tidak semua kekal dgn CINTA PERTAMA yang mereka harapkan...Hanya segelintir sahaja yang kekal bersama orang yang mula2 dicintai ataupun the first person yang mula2 hadir dlm hidup dirinya...Namun, itu semua hanya perancangan manusia, yang menentukan tentulah Allah S.W.T...Ini berlaku kerana telah ditakdirkan dan kita sebagai Hamba-Nya janganlah merasa terlalu sedih & kecewa, malah sentiasa bersikap positif dan tabah serta redha dengan apa yang telah ditetapkan...Andai dirinya bukan Cinta Pertamamu, anggaplah dirimu bertuah memiliki seseorang yang sangat menyayangimu dan mahu berkongsi hidup denganmu...Always Thankful Okay???:)

Secara logiknya, mestila kita berasa kecewa..lumrah dan perasaan manusia sejak azali lagi begitu juga aku..CINTA PERTAMA aku sangatla tidak best dan aku rasekan "ntah pape ntah" hahaa...kononlah...tapi aku rase that's not my first love, its just "Puppy Love"...hahaha..that's was very nonsense, right???? Its becoz we broke without any words...just leave...huhuhu
(mode:mahu lupekan segala kenangan yang tidak indah)

But now, aku bersyukur kerana telah dipertemukan dengan seseorang yang sangat2 menyayangi diri ini...kesilapan dan pengalaman lalu aku jadikan ia pengajaran....Dan hope sgt2 aku disatukan dengan orang yang secocok dengan jiwaku...chewaah,konon...:p
Sedalam mane cinta manusia tidak sama dengan cinta Ilahi...Utamakan Cinta Ilahi kerana ianya kekal abadi....:))

Kalaami @ My Words~~> Missing him so much at far far away...Take Care My Love...(", )



Silalah Klik Yer...:)

0 comments:

Post a Comment