Blogger Templates



I made this widget at MyFlashFetish.com.


...mAafKan DiRi iNi...

SaYanG,
Betapa aku menyesali segala perbuatanku,
Berilah aku sekali lagi peluang,
Untuk aku membuktikan kesetiaan & kejujuranku.

SaYanG,
Kau telah mendidik & mengajarku,
Tapi keegoanku tak pernah hilang,
Sungguh aku ingin sekali,
Menjadi Insan yang lebih memahami perasaanmu.

SaYanG,
Maafkan diri ini,
Masihkan ada peluang untuk diri ini??
Aku berharap aku masih ada peluang,
Untuk aku hidup bersamamu.

SaYaNg,
Aku tahu kau banyak terluka & kecewa,
Dengan sikapku yang banyak karenah,
Tapi percayalah sayang,
Hadirmu sedikit sebanyak telah mengubah pendirian hidupku.

SaYang,
Di kesempatan ini,
Ingin sekali aku memohon sejuta kemaafan,
Atas segala kesilapan yang telah aku lakukan,
Berilah aku peluang untuk menyakinkan dirimu,
Bahawa aku sangat mencintai & menyayangi kamu.

Silalah Klik Yer...:)

0 comments:

Post a Comment